مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-20ورزشي

فارس من| اداره کل ورزش و جوانان باید برای ساخت این اداره در بردسکن مساعدت کند


رییس اداره ورزش و جوانان بردسکن گفت: تقاضا داریم اداره کل ورزش استان با تخصیص اعتبار، نسبت به ساخت ساختمان اداری این شهرستان که ضرورت دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان در را ثبت و درخواست پیگیری را داشتند.

رییس اداره ورزش وجوانان بردسکن در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: ورزش بردسکن با داشتن 25 هیات ورزشی و بیش از هزار نفر ورزشکار سازماندهی شده و هنوز ساختمان اداری ندارد و محل فعلی اداره، ساختمان هیات فوتبال و دفاتر هیات های ورزشی در شهرستان است.

محمد دانشور ثانی افزود: بردسکن درحال حاضر زیرساخت های فعالیت ورزشی را دارد بنابراین باید اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، در خصوص ساخت زمین چمن مصنوعی و ساخت ساختمان اداری مساعدت کند.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات گفت: با حضور مدیرکل ورزش خراسان رضوی عملیات ساخت خوابگاه ورزشکاران در شهرستان با کمک و مشارکت خیرین گلنک زنی شد که امید است در کنار ساختمان خوابگاه ورزشکاران، ساختمان اداری اداره ورزش بردسکن هم در همین مکان ساخته شود.

رییس اداره ورزش وجوانان بردسکن با بیان اینکه ساختمان فعلی هیات فوتبال که دراختیار این اداره قرار دارد، قدمت 30ساله دارد، اظهار کرد: تقاضا داریم اداره کل ورزش استان با تخصیص اعتبار، نسبت به ساخت ساختمان اداری این شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اداره کل ورزش و جوانان باید برای ساخت این اداره در بردسکن مساعدت کند

فارس من| اداره کل ورزش و جوانان باید برای ساخت این اداره در بردسکن مساعدت کند